Site icon המרכז להפקות אירועים

חתונת שטח במכמורת 

חתונת שטח במכמורת 

חתונת שטח במכמורת 

אם אתם חולמים להתחתן בלוקיישן שהוא לא פחות מחלומי, חתונת שטח במכמורת היא בול מה שאתם מחפשים. המושב מכמורת ממוקם במיקום סופר ייחודי, בסמוך לחוף הים והוא בסמכותה של המועצה המקומית עמק חפר ממש במרכז הארץ. היישוב ממוקם כתשעה קילומטרים מהעיר נתניה בסמוך לשפך של נחל אלכסנדר. בעבר זה היה מפרץ ששימש לנמל עתיק. מכמורת נוסדה בשנת 1945 על ידי קבוצה של חיילים משוחררים מהצבא הבריטי והוקמה בתור מושב עובדים עבור דיג וחקלאות שיתופית. בדרך כלל שזוגות מתכננים חתונת שטח במכמורת הם רוצים להתחתן על חוף הים. חוויה מיוחדת, יוצאת דופן והכל בשל רצועת החוף המושלמת. מיקום מדהים, מים צלולים, חוף נקי וכל מה שאפשר לחלום עליו בחתונת טבע מושלמת.

 

חתונת שטח במכמורת למי זה מתאים ולמה זה כדאי?

כאשר חולמים להפיק חתונה שהיא ללא ספק בין האירועים הכי משמעותיים וחשובים בחיים שלנו, יש לנו שתי אפשרויות. האחת היא להפיק חתונה באולם או גן אירועים, כמו רוב החתונות אליהן אנו מוזמנים. השניה היא להפיק חתונת שטח, אירוע שאותו אנחנו נתכנן מא‘ ועד ת‘, ממש כמו להתחתן בחתונת שטח במכמורת. גם כאן יש שתי אפשרויות. או שתבחרו בגן או חוף שמספקים לכם את כל השירותים כמו כוכב הים או חוף התכלת, או שתפיקו את החתונה בעצמכם ורק תצטרכו לדאוג לאישורים מתאימים לפני כן. חתונת בשטח זה אירוע שונה ויוצא דופן, אירוע אחר שלא דומה לאף אירוע שהייתם בו. אירוע שללא ספק האורחים שלכם יזכרו לטובה. האוויר שבא ישירות מהים, הגלים, הכחול הזה אל מול העיניים, הטבע במלוא עוצמתו- מסוג החתונות שפשוט כייף לבוא אליהן. דמיינו את עצמכם נישאים תחת השמיים הכחולים שברקע שקיעה מרהיבה, ים כחול אל תוך מסיבה שנמשכת אל תוך הלילה. יחד עם זאת, למרות כל היתרונות של חתונת שטח בהיבט של ייחודיות, אווירה ועיצוב, חשוב להבין שמדובר בחתונה הדורשת לא מעט תכנון, הכנות ומחשבה על הפרטים הכי קטנים. לכן, שווה להיעזר בחברה מקצועית שתסייע לכם מא‘ ועד ת‘ בהפקת חתונת שטח במכמורת .

איך מפיקים חתונת שטח במכמורת ?

כשעוסקים במחשבה, ארגון והפקת חתונה על חוף מכמורת הבחירה  המיקום והזמן חשובים. אין אופציה להתחתן במכמורת על הים כחתונת שטח בעונת החורף. האופציה היחידה היא לקבוע את החתונה בעונת מעבר או בחודשים של בין אפריל עד סוף ספטמבר. דבר נוסף שכדאי לחשוב עליו הוא בהיבט של האם אתם רוצים חתונת שטח בצהריים או בערב. קחו בחשבון מזג אוויר לח, רוחות והפתעות נוספות שיחייבו מכם להיערך בהתאם בין אם זה לשנות את התאריך ברגע האחרון ובין אם לדאוג לפתרונות כמו אוהל למשל. מאוד חשוב גם להבין כמה מוזמנים אתם רוצים לחתונה שלכם, כמות המוזמנים משפיעה על הארגון של האירוע כולו.

 

חתונת שטח במכמורת  כמה זה עולה?

זוגות רבים בטוחים שכאשר הם בוחרים בחתונת שטח, הן יכולים לחסוך המון כסף בתכנון והפקת האירוע. אז זו טעות. בשונה מחתונה באולם או גן אירועים שם אתם מקבלים סוג של חבילת הכל כלול ורק צריכים לקחת כמה החלטות בודדות, חתונת שטח במכמורת מחייבת אתכם לדאוג לכל הספקים ולהקים את האירוע ממש מכלום בעצמכם. המחירים של חתונת במכמורת מאוד משתנים ותלויים בכמות המוזמנים, במיקום של החתונה, בלוגיסטיקה ובספקים שתבחרו. יש כמה דברים שמייקרים חתונת שטח כמו אטרקציות, תשתיות שצריך לדאוג להן (שירותים, מערכת הגברה, תאורה, גנרטור), עיצוב מורכב, השכרת ציוד ועוד.  דבר שלא מומלץ לוותר עליו כאשר בוחרים חתונת שטח במכמורת הוא חברת הפקות שתלווה אותנו לאורך כל האירוע, תבין את הצרכים המדויקים שלנו, תתאם מולנו ציפיות ותעזור לנו לנצח על האירוע כולו בין אם זה בחירת ספקים מתאימים, תיאום ביניהם וכיוצא בזה. הנה טבלה עלויות ממוצעת להפקת חתונת שטח במכמורת .

 

 

ספק/שירות מחירים
חברת הפקות המתמחה באירוע שטח 10,000-30,000 ש“ל
קייטרינג אלכוהול ומה שביניהם 200-400 ש“ח חמנה כולל הכל
השכרת המקום 2,000-20,000 ש“ח
תאורה, חשמל, גנרטור, מערכת הגברה- אם יש צורך בפריסת חשמל וכבלים זה מייקר את המחיר 2,500-12,000 ש“ח
שירותים 2,500 ש“ח
חבילת צילום, מוזיקה ומה שביניהם 10,000-30,000 ש“ח
במה לריקודים 5,000-7,000 ש“ח
עיצוב המקום 6,000-15,000 ש“ח
חניה 0-1,000 ש“ח
אבטחה 1,000-3,000 ש“ח

8 טיפים חשובים להפקת חתונת שטח במכמורת

 

לסיכום, חתונת שטח במכמורת היא ללא ספק אירוע מרגש, שונה, צבעוני ואחר ממה שכולנו רגילים אליו. כל שנותר הוא לאחל לכם המון מזל טוב!

Exit mobile version