Search
Close this search box.

איך לעשות חתונה בטבע?

בשנים האחרונות טרנד החתונות בטבע גבר, והקורונה הפכה אותו ללוהט. יש משהו מיוחד מאוד בחתונה בטבע, ולכן הרבה מאוד זוגות מחליטים לעזוב את אולמות וגני האירועים המסורתיים ולעשות חתונה פשוטה ואינטימית יותר בחיק הטבע. אבל איך בדיוק מתחילים לארגן דבר כזה? 

 

השלב הראשון – פרטים כלליים

בשלב הראשון, נרצה להתעסק בשאלות הגדולות כמו תאריך ולמצוא מקום לחתונה בטבע. קודם כל נקבע את התאריך, מכיוון שהוא משליך על בחירת המיקום. אם התאריך שלכם חורפי, כנראה שהחתונה תצטרך להיות באזור דרומי או מדברי, ולהיפך. אחרי שיש לנו תאריך ומיקום כללי, נעבור לשלב הבא.

 

השלב השני – ארגון פרטני

בשלב השני נתחיל לצלול קצת יותר לעומק. קודם כל נבנה רשימת מוזמנים, כך שנבין כמה אנשים צפויים להגיע לחתונה, ומהו גודל השטח שאנו צריכים. מכאן נתקדם לעניין הציוד. ציוד לחתונה בטבע כולל המון דברים, החל מהשכרת שולחנות וכיסאות, ועד תאורה וגנרטורים. מן הסתם אין לכם את הציוד הזה, ולכן כדאי לפנות לחברת השכרת ציוד לאירועים.

 

השלב השלישי – סגירות

בשלב הזה יש לנו כבר את כל הדברים הגדולים, ואנו פונים לתכנון פרטני ממש, יחד עם בעלי התפקידים בחתונה. נחליט איפה תהיה קבלת הפנים, היכן תהיה רחבת הריקודים, איפה יחנו הרכבים. צריך להיסגר על כל הפרטים הקטנים, כדי שביום החתונה עצמו הכל יהיה מושלם ולא נצטרך לחשוב על לוגיסטיקה.

 

סיכום

בקיצור, לארגן חתונה בטבע זה דבר אפשרי שהרבה כבר עשו לפניכם. מה שהכי חשוב זה להיות מסודרים ולהכיר היטב את כל הפרטים, ואם תעבדו מסודר – יהיה לכם אירוע מדהים!

 

יהלום השכרת ציוד לאירועים

חברת יהלום השכרת ציוד לאירועים, היא חברה ותיקה בתחום, שמחזיקה מגוון רחב מאוד של ציוד לוגיסטי וכל מה שצריך כדי לערוך אירוע מוצלח. החברה מציעה לכם להשכיר ציוד במחירים נוחים מאוד, וחוץ מזה, תוכלו גם לבחור מהי רמת המעטפת שאתם צריכים. תוכלו לאסוף את הציוד ממחסני החברה, או לקבל אותו עד למקום שבו מתרחש האירוע כולל הרכבה וקיפול. בקיצור, אם אתם רוצים להרים אירוע לא שגרתי בשטח, אתם יודעים למי לפנות.

חתונה בטבע

מאמרים נוספים בנושא
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!