מושלמות: הפקת חתונות בטבע

הפקת חתונות בטבעיום החתונה שלכם הוא החלום הגדול שלכם. אתם מתכננים אותו לפרטי פרטים, חושבים על כל נקודה ועל כל פסיק. אתם רוצים שהוא יהיה הדבר המושלם ביותר. ואז אתם מגלים שהוא גנרי לחלוטין. עוד פעם אולם שמחות, עוד פעם האגרטלים הרגילים על הריהוט הרגיל, החצר עם המזרקה הדומה באלף ואחת גני אירועים. ואתם הרי רציתם משהו ייחודי משלכם, שלא ישכח אף פעם.

אין זה פלא שעולם הפקת חתונות בטבע, כובש כעת את כל תחום החתונות, בפרט והאירועים, בכלל. חתונה בטבע היא משהו שונה לגמרי. שום חתונה בטבע אינה דומה לאחרת. לא במיקום, לא בעיצוב, לא בנראות ולא בחוויה. הפקת חתונה בטבע היא כמו לתת דף חלק למעצב גאון ולהגיד לו תתחיל להשתולל. תבחר מקום מדהים ביופיו, תיצור אווירה מיוחדת, עיצובים מפתיעים והכל בהרמוניה עם הטבע. כעת, תנו לאותו מעצב דף חלק שיתחיל לעצב את החתונה המושלמת שלכם.

הפקת חתונות בטבע: לא רק לחלום אלא גם להיות מציאותיים

הפקת חתונות בטבע היא החלום שלכם אבל זה לא אומרים שאתם צריכים ללכת עליה בעיניים עצומות. לחתונות בטבע יש כל כך הרבה יתרונות אבל יש לה גם חסרונות בייחוד עבור אנשים מסיימים. היא דורשת תעוזה ודמיון ומי שאין לו כאלו, אולי יעמוד פעור פה מול שדה או שטח בור ובתולי, שהמפיקים מבטיחים לו, שעוד זמן קצר מעכשיו יהיה לוקיישן חם ומדהים. הפקת חתונות בטבע זה בעצם לצאת מהשגרה בכל כך הרבה מובנים. גם ממה שכולם עושים וגם ממה שמקבע אותנו. אנחנו צריכים להשתחרר וללכת עם החלומות שלנו.

בנקודה זו, חשוב להגיד שני דברים מהותיים: חתונה בטבע היא לא דבר זול. העובדה שאתם בונים משהו מדהים מאפס כרוכה בעלויות שיכולות להיות גבוהות מאירוע רגיל. שנית, אתם לא יכולים להפיק חתונה כזו לבדכם. אין פה בעל אולם אירועים. אתם בטבע. יש תורך לקחת מפיק אירועים מומחה בכל נושא הפקת חתונות בטבע. הוא יהיה למעשה האדם אליו תביאו את החלום שלכם והוא ייתן לו את מימד המציאות.

 

המקום שלכם

העולם הוא גדול ועתיר בשטחים ומקומות מדהימים, גם מחוץ לערים ולריכוזי האוכלוסייה. הפקת חתונות בטבע מאפשרת לכל אחד, להפוך כמעט כל מקום (כמובן, רק ומדובר בצורה חוקית) ללוקיישן בו תיערך החתונה. עקרון זה הוא העומד בבסיס חתונה בטבע, שכן הוא פותח מגוון רחב של אפשרויות לפי טעמכם וחשוב כך, במיקומים בהם תפאורת הטבע במלוא הדרה. אתם יכולים להתחתן בתוך מטע או פרדס, שדה ירוק, לצד הנחל ובינות לחורש, בצל הר, בפתח מערה, סמוך לת עתיקות ובכל מקום ציורי שרק תחשבו עליו. דמיון וחלומות שמתגשמים – כבר אמרנו.

להפוך את המקום למושלם

אלא שלבחירת מיקום מושלם לחתונה שלכם יש גם מחיר. צריך להפוך אותו לכזה וזה אומר הפקת חתונה בטבע מא' – ת'. שכן כרגע אין שם שום רמז לאירוע או חתונה ואין תשתית מתאימה. תצטרכו לבנות הכל כמעט מאפס, החל ממטבח שינפיק את האוכל, עבור במתחם החתונה והחגיגה עצמה והשירותים שיהפכו אותה לכזו ולסיום גם את הדרכים שיובילו בבטחה את החוגגים לפינה שלכם.

לא רק הכשרת השטח עצמו תידרש להיות מושלמת אלא הלבשת האווירה הרצויה על ידכם. נכון, הטבע עצמו מספק אווירה ייחודית אבל אתם רוצים לשלב אותה עם העיצובים והאווירה הנוספים שאתם מעוניינים בהם, החל מסידורי השולחן, חפצי הנוי, רחבת הריקודים, צורת הישיבה בחופה ועוד אלמנטים עיצוביים רבים אחרים. וכמובן, תצטרכו לתת דגש גם לדברים חשבים אחרים כמו המוזיקה ורחבת הריקודים, הקייטרינג והשתלבותו בשטח (מבחינת תשתית כמו גם טעמים וקונספט) ועוד.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!