ביטוח נסיעות לחול – לעשות ביטוח וליהנות מתקשורת ישירה לחברה

לפני נסיעה לחו"ל, לצרכים אישיים או אחרים, אחד הדברים שאנחנו צריכים לעשות זה ביטוח נסיעות. ביטוח זה יאפשר לנו ליהנות משורה של כיסויים הן בהיבט הרפואי והן בהיבט של הכבודה איתה אנחנו יוצאים מהארץ.

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל בתוכו שורה ארוכה של כיסויים עבור הוצאות שעלינו לבצע במידה ונידרש לפרוצדורות רפואיות שונות. למשל, הפוליסה כולל כיסויים במקרים של אשפוזים וניתוחים, צילומים ובדיקות, רכישת תרופות, ביקורים אצל רופא ועוד. במידת הצורך אנחנו יכולים לרכוש הרחבות מיוחדות הקשורות למצב בריאותנו וכן פוליסות ביטוח נסיעות כוללות היום גם התייחסויות שונות לקורונה.

מעבר לכך, הפוליסה כוללת התייחסות למקרים בהם הכבודה שלנו נגנבת או נאבדת. גם במקרה זה, אנחנו יכולים לרכוש הרחבות מיוחדות, למשל, עבור מחשבים ניידים ומוצרים אחרים, יקרי ערך, שברצוננו לבטח אותם אם חס וחלילה יקרה להם משהו. לדוגמא, אם אנחנו מטיסים את האופניים האישיים שלנו אל היעד בו אנחנו מתכוונים לשהות, אזי שיהיה נכון מצידנו לרכוש הרחבה מיוחדת עבורם.

אחד השינויים שחלו בשנים האחרונות בתחום של ביטוח נסיעות לחו"ל, היא שימוש באפליקציה ייעודית אותה ניתן להתקין בפלאפון איתו אנחנו טסים, וכך יש לנו אפשרות לקבל שירותים באופן מיידי דרך האפליקציה וכן לקבל מידע אודות הפוליסה והכיסויים השונים שהיא כוללת, כל הזמן, מכל מקום.

מה כוללת אפליקציה של ביטוח נסיעות לחו"ל?

חברות המספקות ביטוח נסיעות לחו"ל, בין אם מדובר בחברת ביטוח ובין אם מדובר בחברת אשראי דרכה אנחנו יכולים לרכוש ביטוח נסיעות, מציעות היום למבוטחים אפשרות להוריד אפליקציה ייעודית הכוללת את כל השירותים הרלוונטיים באופן מיידי.

למשל, אחד השירותים הבולטים שאפליקציה לביטוח נסיעות מציעה היא החזר כספי באופן מיידי. במקום שהמבוטח יצטרך לחכות עד שיגיע לארץ בשביל לקבל החזר כספי בהתאם לתנאי הפוליסה, הוא יכול להגיש בקשה דרך האפליקציה ולקבל את הכסף באופן מיידי. כך נמנע ממנו מצב בו הוא צריך להמתין או להתמודד עם ההשלכות של הוצאה כספית גדולה בעת שהותו בחו"ל.

כמו כן, אפליקציה של ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת למבוטח לקבל ייעוץ ושירות רפואי בו במקום, דרך צוות הרופאים שעובד עם החברה. אם נניח קורה משהו, אז הוא יכול לפנות דרך האפליקציה אל הצוות הרפואי, לקבל מענה, ולהחליט האם עליו לפנות לרופא במקום ואם כן, למי עליו לפנות.

עוד נקודה חשובה שהאפליקציה מאפשרת היא הרחבת של תקופת הביטוח או רכישת הרחבות ייחודיות. אם נניח המבוטח נמצא בחו"ל ומעוניין להאריך את זמן שהותו ביעד, אזי שהוא יכול ליצור קשר דרך האפליקציה ולהאריך גם את משך זמן הביטוח. כל זה, מבלי שהוא צריך לבזבז זמן יקר על שיחות טלפון או לבקש מבני משפחה לעשות זאת בשבילו.

לסיכום, האפליקציה מאפשרת לייצר תהליך תקשורת מהיר ונוח יותר, בצורה הרבה יותר מסודרת ואחראית. היא חוסכת זמן וטרחה למבוטח.

שדה תעופה

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!