Search
Close this search box.

המקומות הטובים ביותר לחגוג בהם אירוע השקה

אם אתם בעלי עסקים או מי שמשיקים מוצר חדש כמו ספר, סרט, מוצר מיוחד ועוד, הרי שהיום, כדי להגיע לקהל משמעותי של לקוחות חדשים, אתם צריכים להתאים את עצמכם לעידן החדש. זה עידן בו מצד אחד, אפשר להגיע להישגים ולביצועים חסרי תקדים, להמציא רעיונות חדשים ולהביא אותם לכדי מימוש כל פעם מחדש. מהצד השני, אנחנו חיים במציאות בה אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לדופק של העולם החדש, למהירות של השינויים המתרחשים בכל יום. להשיק מוצר זה גם ליצור אירוע בלתי נשכח, כזה שכל האורחים יצלמו בו את עצמם, יתייגו ברשתות החברתיות ויוסיפו לכם עוד מעגלים נוספים של לקוחות פוטנציאלים. אם אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, לחגוג השקה של מוצר חדש, למקם את עצמכם 'על המפה', לחשוב בגדול ולהוציא את הרעיונות שלכם החוצה, יש לנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם בדרך.

כמה מילים על הפקה של אירוע מוצלח

אירוע השקה, הוא קודם כל, לפני הכל, משמש בתור סוג של 'כרטיס ביקור' של המותג שלכם. כלומר, ככל שתקפידו על הפרטים הקטנים, ככל שתדייקו את הקונספט, תזמינו את האנשים הנכונים, תדעו לבחור באוכל המושלם ובאלכוהול הנכון לאירוע, כך האורחים יקבלו את הרושם כי מדובר על מותג רציני, כי אתם אנשי עסקים המתייחסים לעצמם במלוא הרצינות ולכן, אתם תראו עוד ועוד לקוחות בוחרים לרכוש את המוצר החדש שלכם ולו רק משום שהתחושה שנוצרה היא כי אתם מי שיודעים מה הם עושים ומי שמכוונים גבוה. לכן, לפני הכל, לפני שנדבר על בחירה של המיקום המושלם עבור אירוע השקה, לפני שנדבר על עיצוב ולפני שנדון בפרטים הקטנים, הכי חשוב זה כל הזמן לזכור לנשום נשימה עמוקה ולהתייחס לכל אחד מהפרטים הללו במלוא תשומת הלב שלכם ועם כל הסבלנות אותה אתם יודעים לגייס עבור מה שחשוב לכם לעסוק בו. מי שרוצה להצליח, חייב להקפיד על הפרטים הקטנים כל הזמן.

לבחור לוקיישן מנצח זה השלב הראשון

הפקה של כל אירוע, מתחיל בבחירה של התאריך המתאים ובחירה של הלוקיישן. כך תוכלו להבין אילו ספקים חסרים לכם ותוכלו לשלוח הזמנות בהקדם. לוקיישן מנצח הוא מקום בו אפשר למצוא את הדברים הבאים:

  1. הוא צריך להיות במיקום נגיש ונוח לכולם: מצד אחד, חשוב לבחור במיקום נוח עבור קהל המשתתפים, כלומר במרכז הארץ. מהצד השני, כדאי לבחור במקום בו יש חניה בשפע, כך שכל אחד מהאורחים יצליח להגיע בקלות וללא מאמץ. זכרו, ככל שהמיקום יהיה נוח יותר עבור המשתתפים, כך אורחים רבים יצליחו להגיע לאירוע בדיוק בזמן.
  2. כדאי לבחור במקום בו יש אוכל טוב, עיצוב מדויק ומה שקוראים לו 'אווירה': בסוף, אירוע השקה צריך להיות אירוע חוויתי, מהנה, קליל, זורם. לכן, בחירה מדויקת של מקום עם אווירה טובה, עיצוב מושלם, אוכל טוב ואלכוהול, זה מה שיאפשר לכם 'להתניע' את האירוע.
  3. בחרו במקום בו לצוות העובדים יש ניסיון: אתם הרי לא יכולים לנקות את השירותים במהלך האירוע ולטפל בכל דרישה של המוזמנים. לכן, חשוב לבחור במקום בו תוכלו לסמוך על צוות העובדים ועל העבודה שלהם, כדי שאלו יאפשרו לכם להישאר עם 'ראש שקט'.

הכינו את טבלת התקציב ודעו לבקש עזרה

ככל שתגיעו מתוכננים ועם הבנה ברורה של הרצונות והצרכים שלכם, כך יהיה לכם קל יותר לדרוש מהעובדים ולקבל החלטות נכונות. כדאי להכין מסגרת תקציב מראש, כדי שתדעו בדיוק איפה אתם עומדים בכל שלבי ההפקה. וכמובן, אם אתם צריכים עזרה, ישנם מי שהעבודה שלהם היא להפיק אירועים בלתי נשכחים. הם יהיו שם גם עבורכם אם תרצו בכך, כדי שהעסק שלכם יצליח ויעלה מדרגה.

מאמרים נוספים בנושא
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!