Search
Close this search box.

הפקת אירועי השקה

הפקת אירועי השקהעם השנים המדיה החברתית תופסת יותר ויותר מקום בהשקות של מוצרים ושירותים שונים. עובדה זאת מקשה יותר ויותר על מותגים להשיק אירועים בצורה חדשנית, ייחודית ומשפיעה. וכאן בעצם נכנסת לתמונה חברת הפקות אירועי השקה, הנה מה שצריך לדעת.

מה צריך לכלול באירוע ההשקה? איך ליצור אירוע מרתק ואיך לקדם אותו בערוצי המדיה החברתית? מה התקציב שצריך לייעד עבור הפקת אירוע השקה? האם חברת הפקות יכולה לקחת על עצמה את האחריות מ-א’ ועד ת’, כולל ניהול רשימת מוזמנים? אם אתם שואלים את השאלות האלו, אתם כנראה רוצים לתכנן אירוע השקה יוצא מן הכלל. ולכן ריכזנו עבורכם את מה שצריך לדעת בנושא, הנה המדריך המלא לפניכם.

הפקת אירועי השקה: עד כמה קל או מורכב להפיק אירוע השקה?

הפקת אירוע השקה יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה דברים שצריך לעשות כדי שהאירוע יעבור בצורה חלקה, עד שלעיתים זה מרגיש כמו משימה בלתי אפשרית שמצריכה במינימום את ג’יימס בונד. אבל בפועל, יש דרכים להקל על כל המשימות הכרוכות בהפקת אירועים מהסוגים האלו. 

אנו כמובן מדברים על הסיוע שניתן לקבל מאת חברת הפקות אירועי השקה, שכל תפקידה הוא לתת לכם את מרחב הנשימה שאתם צריכים. אם אין לכם חשק, יכולת או משאבים וזמן להתעסק עם הלוגיסטיקה של הפקות אירועים, חברת ההפקות לוקחת על עצמה את כלל האחריות.

הפקת אירועי השקה: אולי אתם תוהים מהו אירוע השקה? 

באופן כללי, אירוע השקה הוא אירוע בו מוצר או שירות חדשים מוצגים לקהלי היעד או לציבור הכללי. על מנת לעשות זאת, חברות מקיימות בדרך כלל אירועים במיקומים שונים, כאשר המטרה של אירועים אלו היא ליצור עניין במוצר או בשירות החדש. 

כדי לגרום לאנשים להתרגש מהמוצר או מהשירות החדשים, חברת ההפקות משתמשת במגוון טקטיקות שונות, כולל הפקת אירועים אינטראקטיביים שמבוססים על כלים דיגיטליים וטכנולוגיים שונים. לדוגמה, חברת הפקות יכולה לארגן עמדת מציאות רבודה באירועים, שבה ניתן להתנסות במוצר החדש.

הפקת אירועי השקה בטבע 

אין ספק, אירועים אלו מהנים מאוד ויכולים להיות דרך מצוינת וייחודית לתקשר עם אנשים שאינם בהכרח קהל היעד הטיפוסי של החברה. זו גם דרך מצוינת לגרום לאנשים לדבר על החברה ועל המאמצים שהיא עושה כדי לספק ערך מוסף אמיתי לקהלי היעד שלה. בתוך כך, הפקת אירוע השקה בטבע היא משהו שכל אחד זוכר, זו חוויה שיכולה להתבטא בהמון דרכים שונות.

אפשר לערוך אירועים מהסוג הזה בחוף הים, ביערות ברחבי הארץ, באזור הצפון, במדבר הדרומי שלנו ועוד. כל מיקום והחוויות שהוא מציע, ואפשר גם לבחור במיקומים סטנדרטיים יותר כמו פארקים ירוקים. בסופו של דבר, הסביבה הטבעית מספקת תחושה של שלווה שלעתים קרובות חסרה בסביבות עסקיות מודרניות. לאירועים מהסוגים האלו יש פוטנציאל ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור קהל היעד שלכם, קחו זאת בחשבון.

כמה דברים ששווה לברר מול חברת ההפקות

קודם כל וכנראה הכי חשוב, חשוב לברר מה כולל הניסיון של חברת ההפקות עם אירועי השקה מהסוג הנדרש לכם. מעבר לכך, אנו ממליצים לברר מראש מה התעריפים של חברת ההפקות ומה כלול בסל השירותים שלה. בנוסף, חשוב לברר כמה זמן לוקח לחברה לתכנן אירוע מתחילתו ועד סופו. 

ולא פחות חשוב, תבררו תמיד האם יש עמלות נוספות שעליכם לדעת עליהן מראש. לאחר שתבררו את הפרטים האלו, נסו לברר גם האם ניתן ליצור קשר עם לקוחות קודמים אחרים לקבלת המלצות על שירותי החברה. ככה תוכלו לוודא שאתם בוחרים באנשי הצוות הנכונים לאירוע ההשקה הקרוב שלכם.

האסטרטגיה השיווקית שלכם ואירוע ההשקה 

אירועי השקה הם אסטרטגיה שיווקית לכל דבר ועניין, שניתן להשתמש בה כדי ליצור BUZZ, כלומר לחזק את המודעות למותג שלכם ואפילו ליצור לידים. ובעוד כי אירועי השקה קיימים כנראה מאז ומתמיד, בשנים האחרונות הם הפכו לחלק מהותי מאסטרטגיית השיווק. כנראה בגלל המדיות החברתיות, שבהן חברות וארגונים תמיד מציגים את מהלכיהם השיווקיים השונים.

במובן הזה של הדברים, אירועי השקה הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שהמשווקים מבינים את הערך של אירועים במובן של שיווק דיגיטלי ברשת. במילים אחרות, אירועי השקה הם דרך נהדרת לחזק את הנוכחות המקוונת של כל מותג, מוצר או שירות. וכידוע, מרבית מהנוכחות המקוונת של כעל מותג מבוססת במדיות החברתיות.

טיפים לבחירת חברת הפקות אירועי השקה 

באופן כללי, חברות הפקת אירועי השקה מציעות מגוון רחב של שירותים שיעזרו לכם לתכנן, להפיק ולנהל את אירוע ההשקה שלכם בצורה המתאימה ביותר לסוג המוצר או השירות. אנשי הצוות יכולים לספק סוגי שירותים שונים, לרבות ניהול האירוע באופן כולל. כמו כן, ניתן להפקיד בידי חברת ההפקות משימות ספציפיות, כמו למשל טיפול בכל מה שקשור לקייטרינג, למוסיקה והתאורה, לצילום של האירוע ועוד.

כדי להבין האם חברת ההפקות מתאימה לסוג אירוע ההשקה שלכם, אנו ממליצים לבדוק ולבחון היטב את תיק העבודות של החברה. מעבר לכך, לכל חברה בימינו אמורה להיות רשימת לקוחות ממליצים שיכולים לשוחח אתכם טלפונית. כאשר יש לכם את 2 אלו בידיכם (תיק עבודות ורשימת לקוחות), אפשר לבחון מקרוב את יכולות וכישורי חברת ההפקות. ולא פחות חשוב, התקציב הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים חברת הפקות אירועים. אתם לא צריכים לפחד לשאול על התעריפים והעמלות של חברת ההפקות מראש, כי עדיף לדעת למה אתם נכנסים לפני שמקבלים מידע נוסף או אפילו חותמים על חוזה התקשרות. וכאשר מקבלים הצעת מחיר, תמיד יהיה מומלץ לערוך השוואה זריזה באינטרנט כדי לראות אם החברה תחרותית במחיריה. 

מאמרים נוספים בנושא
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!