הפקת אירועי קונספט – על מה כדאי לשים דגש?

פעם, לפני כשלושים שנה, כדי לתכנן אירוע, היו סוגרים מקום, תקליטן, אוכל ולפעמים גם צלם. מאז כבר התקדמנו בכל הקשור לאירועים ופעמים רבות בעת תכנון אירוע שמחה אנו שומעים את צמד המילים "אירוע קונספט". מהו אירוע קונספט? על מה חשוב לשים דגש כשמתכננים אירוע כזה? והאם כדאי להפיק אותו בעצמכם? על כל השאלות האלו נענה בכתבה הבאה.

נעים להכיר, "אירוע קונספט"

המילה "קונספט" למעשה מבטאת איזה שהוא קו מנחה שעל פיו פועלים. בהקשר לאירועים, כשאומרים "אירוע קונספט" בעצם מתכוונים לרעיון שמנחה את כל מה שקורה בתוך האירוע, בין אם מדובר בקבלת הפנים, הבופה, רחבת הריקודים, העיצוב וכל אטרקציה שמוזמנת לאירוע שלכם.

כדי לבחור בקונספט מסוים, יש להקפיד על מספר דגשים מאוד חשובים שהופכים את הקונספט שבחרתם לייחודי מאוד והוא כמובן משפיע באופן ישיר על האווירה באירוע שלכם ועל האורחים.

על מה תשימו דגש בהפקת אירוע קונספט? 

הפקת אירועי קונספט איכותיים מחייבת לשים דגש על מספר דברים חשובים שנפרט כעת. שימת דגש על דברים אלו, יהפכו את האירוע שלכם לייחודי ובלתי נשכח.

הכרות עם בעל השמחה – אחד הדברים הכי חשובים בהפקת אירוע קונספט הוא הכרות עם בעל השמחה. הקונספט של האירוע חייב להיות קשור לאופי, התחביבים או הרצונות שלו. אם מדובר בילד\ה, יכול להיות שקונספט של גיבורי על או נסיכות יתאים. אם מדובר באירוע למבוגרים, יכול להיות שאולי קונספט של קזינו או מסיבת שנות ה-60 יעלו על הפרק.

הכרות ברורה עם חלקי האירוע – אי אפשר לתכנן אירוע קונספט מבלי להכיר היטב את חלקי האירוע. זה כולל מה קורה בתחילת האירוע כשהמוזמנים מגיעים, מה קורה בשיא וגם בסופו. כמו כן, אם יש רגעים מיוחדים, כמו ריקוד מסוים או אטרקציה שמאוד רוצים להכניס, את כל אלו יש לקחת בחשבון, כי גם הם יהיו חלק מהקונספט.

הכרות עם חוקי המקום – הקונספט הוא נהדר, אבל הוא חייב להשתלב עם חוקי המקום. אם החלטתם לדוגמא להוסיף קונפטי צבעוני לאירוע כי הוא מאוד מתאים עם הקונספט, עליכם לוודא שהבעלים של המקום מאשר זאת.

רשימת דברים שקשורים לקונספט – לבסוף, כדי שהקו המנחה באמת יהיה בכל רגע ורגע באירוע שלכם, כדאי בעת התכנון ליצור שמש אסוציאציות ולכתוב את כל הדברים שקשורים לקונספט.

האם לתכנן אירוע קונספט לבד?

אם מדובר באירוע ממש קטן כמו יום הולדת למספר קטן של משתתפים, אתם בהחלט יכולים להתנסות בתכנון כזה, אך אם מדובר באירוע גדול כמו בר מצווה, חתונה או אירוע חברה, כדאי לתת לחברת הפקות לתכנן זאת עבורכם.

חברת הפקות תדע להתאים את הקונספט הנכון ולדאוג שהאווירה תהיה בדיוק בדיוק כפי שדמיינתם אותה. ככה מפיקים אירוע קונספט בלתי נשכח.

אירוע

מאמרים נוספים בנושא
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!