Search
Close this search box.

הפקת אירוע צוות לעובדים בעונת קיץ

מפה לשם, נדרש מכם לדאוג להפקת אירוע גיבוש לצוות העובדים בעונת הקיץ החמה – אל דאגה, יש לנו כמה רעיונות ופתרונות לסוגיה. כן, אנחנו יודעים, לא כל העובדים ובייחוד חלק מהעובדות ירגישו בהכרח בנוח לעלות על בגד ים ולהשתובב בפארק מים, או לחתור בקיאק עם הבוסים, ולכן כדאי בהחלט לצאת מהקופסא ולהפיק אירוע מתאים בקונספט קיץ לוהט, אבל באווירה ממוזגת, כזה שכולם ישמחו לקחת בו חלק. ריכזנו עבורכם כאן כמה טיפים חשובים לטובת תכנון אירוע גיבוש קיצי ומהנה בקונספט שאמור להתאים ולהתחבב על כלל העובדים והמשתתפים:

 

א. ראשית, בחירת לוקיישן – בחירת מקום מתאים ליום גיבוש בעונת הקיץ החמה היא בהחלט עניין מאתגר לעתים, כאשר לרוב הרעיון השכיח והנדוש הוא יציאה לשטח פתוח עם פעילויות מים כאמור, אולם פעילות מסוג זה לא תמיד מתאימה לכל ארגון בדגש על הצורך בחיבור וגיבוש כללי בין כל העובדים, שכן השתובבות בפארק מים עשויה להשיג את התוצאה ההפוכה ולחבר בין קבוצות עובדים שכבר נוטים לתקשורת מיטיבה זה עם זה, ולא ליצור חיבור וגיבוש מתבקש בין כלל המשתתפים אשר לרוב מתפזרים במרחב הפתוח.  

אם כך רצוי לבחור בלוקיישן תחום וממוזג שיאפשר תפאורה ועיצוב קיץ מלהיב, ולמעשה ליצור את האווירה הקיצית הרצויה באמצעות אביזרים נלווים (אביזרי חוף לים לדוגמא), תפאורה מתאימה (תפאורה של יעד אקזוטי יכולה לעבוד מצוין) עם חיבור נכון למיתוג הארגון ולמטרות הגיבוש גם יחד. אולם רחב היקף, בעל מסכי לד המאפשרים חיבור והקרנה של תמונת נוף וחוף ואווירה קיצית, פיזור של כסאות ים נוחים וערסלים מפנקים, הצבת בר אלכוהול עם משקאות קוקטייל קרירים וכמובן בר גלידות שווה, כל אלו יוכלו לשמש כבסיס אידאלי למפגש נינוח ומגבש באווירה קלילה ולא רשמית, ולהעניק פלטפורמה נהדרת להלבשת מגוון תכנים ופעילויות מתאימות לבחירתכם בהתאם לאופי האירוע והמסרים שתרצו להעביר. המלצה מיוחדת שלנו בנושא היא הפקת אירוע צוות / יום כיף לעובדים במתחם האירועים של אצטדיון סמי עופר בחיפה, לא תאמינו איזה חללים מגניבים יש שם לאירוח אירוע מיוחד ויוצא דופן לארגונים וחברות. מוזמנים להציץ באתר הרשמי שלהם לתמונות ופרטים.

 

ב. דגש על מיתוג – תפאורת הקיץ תעניק כאמור את אווירת "היציאה מן הקופסא" (ומכותלי המשרד כמובן) וחשוב גם לשלב אותה נכון עם מיתוג הארגון והעסק עם מסרים אותם מעוניין הארגון להטמיע בעובדים, ברמה האישית ופחות ברמה השיווקית. מסרים של העצמת הצוות, התייחסות לייחודיות ולחשיבות של העובדים ומסרי הוקרה נלווים יתחברו היטב להשקעה ביום בילוי וכיף מחוץ לארגון.

 

ג. וכמובן התוכן – הוצאת העובדים מן המשרדים וחללי העבודה תהווה את יריית הפתיחה, אך עצם הכינוס לבדו אינו נותן מענה מלא למטרות הגיבוש והנאה המשותפת, וחשוב במיוחד לשלב תוכן מעשיר ומהנה, לרוב כדאי לעשות זאת באמצעות חברה חיצונית המתמחה בהעשרת ימי כיף ארגוניים. בין היתר ניתן לשלב משחקים שונים, תחרויות, אתגרים ופעילות ציוותית אשר תניע את העובדים לשתף פעולה, תוך מתן דגש על דינמיקה קבוצתית וכך תוכלו ליצור חוויות משותפות לצד מתן העשרה.

ניתן כיום לרכוש פעילויות מובנות או לחילופין לבחור בפעילות הנבנית בהתאמה אישית הכוללת שימוש באנקדוטות מהשפה הארגונית ומעצימה את החיבור בין העובדים וכמובן את החיבור האישי לארגון. כמו כן ניתן לשלב בין פעילות אינטראקטיבית בתחומי החלל שנבחר לצורך קיום הפעילות, או לשלב יציאה לשטח פתוח דוגמת חצר או גג המצויים במתחם, אולם ככל שהאירוע מתמשך לאורך היום, גם אם מדובר באירוע ערב, מומלץ להגביל את היציאה לזמן קצר ולהשיב את העובדים לחלל הממוזג, בימים השרבים הללו של הקיץ. מלבד פעילות אינטראקטיבית לעובדים, ניתן להקדיש חלק מסוים מן האירוע לטובת מופע או הרצאה מתאימים, הכל כמובן בהתאם למגבלות התקציב העומד לרשותכם. בעניין זה, שימו לב כי מומלץ לבחור תוכן קליל שאינו נוגע בבהכרח באופן ישיר בעיסוק היום-יומי של הארגון/העובדים. 

 

ד. ולבסוף גם פינוקים ושי לכל עובד – כל פעילות גיבוש ממושכת מחוץ למתחם הארגון מצריכה תכנון ושילוב של מזון ומשקאות בהתאם לשעות הפעילות. מומלץ לשלב תפנוקים ותנאי נוחות מרביים לאורך כל היום, החל מעמדת קפה וכיבוד בשעת קבלת הפנים ועד משקאות קרים, גלידות, פירות טריים וכיבוד קל לאורך היום (ארוחה מסודרת נתונה לשיקולכם כמובן) ולבסוף לא לשכוח גם חלוקת שי לכל עובד להוקרה על פעילותו והשתתפותו. שיהיה בהצלחה!  

מאמרים נוספים בנושא
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!