מה כדאי לבדוק כשמחפשים אוהלים גדולים למכירה?

אוהל גדול הוא פריט שימושי להפליא. בין השאר אנחנו צריכים אוהלים גדולים לאירועים מסוגים שונים – חינה, בת מצווה, השקת מוצר, תערוכה מקצועית והאפשרויות עוד רבות ומגוונות. החברות שמציעות אוהלים גדולים למכירה מספקות מענה גם לרצון לערוך מסיבה בשטח פתוח כזה או אחר, ויש גם מצבים שבהם האוהל הגדול הופך לבית חולים זמני. המכנה המשותף הוא הצורך לבחור באופן מושכל את האוהל המתאים לכם ביותר, וכאן בעמוד תמצאו מידע שיעזור לכם לבדוק את האופציות השונות בדרך לבחירה מיטבית.

 

בטיחות ללא פשרות

כל חברה המציעה אוהלים גדולים למכירה מחויבת קודם כל לשלומם של כל האנשים שישהו באוהל בכל נקודת זמן. האחריות היא כמובן גם שלכם, ולכן הפרמטר הראשון שחובה לבדוק הוא הבטיחות. לשם כך יש לבחור אוהלים שעומדים בכל התקנים העדכניים, ועוד דגש משמעותי הוא יריעות שמצופות בחומר מעכב בעירה, כך שאם חלילה תפרוץ שריפה היא תתפשט בקצב איטי ככל האפשר ולנוכחים יהיה מרווח זמן מספיק כדי להימלט. עוד כדאי לדעת שבמקרים מסוימים נדרש אישור מצד מהנדס קונסטרוקציה להקמתו של אוהל גדול.

 

עמידות מרבית

קניית אוהל גדול כרוכה באופן טבעי בהוצאה כספית לא מבוטלת. בהתאם נרצה שהאוהל ימלא את ייעודו במשך שנים רבות. הפרמטר הראשון שמשפיע על מידת העמידות של כל אוהל הוא השלד שלו, שכדאי שיהיה מבוסס על ברזל מגולוון. הקוטר של הברזל צריך להיות לכל הפחות 30-40 מ"מ. כמו כן ישנה חשיבות גם לעובי היריעות ולחומר שממנו הם מיוצרות.

 

התאמה מלאה לצרכים הספציפיים שלכם

אוהל גדול הוא מבנה לכל דבר, ולכן סביר להניח שתרצו להתאים אותו לצרכים הספציפיים שלכם באופן מיטבי – באמצעות חלונות, דלתות, מודולריות ופרמטרים נוספים. כמו כן ניתן להוסיף לאוהל פתרונות חימום וקירור, וגם עיצוב הפנים ניתן לבחירה.

 

אוהלים גדולים למכירה – לא "רק" פרקטיים אלא גם יפים

עוד כדאי לדעת שבימינו אוהלים גדולים למכירה הם כמובן מוצרים פונקציונליים להפליא, בזכות כל האיכויות הנ"ל – ולא פחות מכך גם מרשימים מבחינה ויזואלית. בפרט חשובה האסתטיות כשמדובר על אוהלים לאירועים או כאלה המשמשים עסקים שונים לצרכי אירוח. חופש הבחירה הנרחב מאפשר לכל אחד ואחת למצוא אוהל אידיאלי, בהתאם לטעם שלהם כשעוד שיקול הוא הרמוניה עם הסביבה.

מאמרים נוספים בנושא
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!