Search
Close this search box.

מה לובשים לאירוע בטבע?

עונת החתונות בפתח ואתם יודעים בדיוק מה זה אומר, עוד ועוד הזמנות לאירועים ינחתו אצלכם בתיבת המייל או בהודעה בטלפון הנייד ואתם תגיעו שוב, בדרך חזרה מהעבודה, לבושים היטב, עם מתנה וחיוך רחב. באותה הנשימה,  הרי שעוד ועוד זוגות בוחרים לקיים אירועים בטבע. מצד אחד, אין ספק כי לטבע יש את היתרונות שלו והרבה פעמים אפשר ליצור אירועים יפים, מרגשים ומיוחדים תחת כיפת השמיים. מהצד השני, אירועים בטבע דורשים מאיתנו לא מעט. במיוחד מהנשים בחבורה. את רוצה להיראות טוב מצד אחד, מהצד השני, את ממש רוצה לבחור בפריטים שיאפשרו לך להרגיש בנוח. אם את מתלבטת ולא בטוחה, תני לנו לעזור לך ולבחור עבורך כמה פריטים שפשוט 'יסגרו לך את הפינה'. אנחנו מתחילות עכשיו.

שמלה זה נחמד אבל קיימות אופציות נוספות

נכון, כל אחת צריכה בארון איזו שמלה שחורה קצרה ואיזו שמלה מידי אחת עם הדפס, כזו שיושבת על הגוף בול. אבל דעי כי יש עוד כל כך הרבה אופציות נוספות. קודם כל, אירועים בטבע מאפשרים לך להיות קצת יותר משוחררת וכמו 'חצופה' בסגנון הלבוש שלך. את יכולה לבחור ללכת עם אוברול מושלם, את יכולה לבחור ללכת עם בגד קצת יותר משוחרר ופחות צמוד לגוף. את יכולה לבחור בפריט לבוש עם פתחים בצדדים וכזה שפשוט יעשה לך גזרה מושלמת, אבל יתן תחושה כאילו לא התאמצת בכלל בשביל להיראות ככה. כמובן, את תמיד יכולה לבחור דווקא בחולצה מחויטת ומכנסיים. מי אמר שזו לא אופציה מושלמת? אנחנו לא יודעים למה לא לנסות ללבוש משהו כזה גם כן מדי פעם.

נעליים לא חייבות להיות סנדלי עקב

דווקא היום, יותר מתמיד, אפשר להיצמד לטרנד וליהנות מנעילה של סניקרס במקום נעליים עם עקבים. את יכולה לבחור סניקרס לבנות כמובן או כאלו עם נגיעה של צבע. דווקא משום שאפשר לבחור בנעליים שנותנות מראה כמו 'מחוספס' כזה, אפשר לשלב אותן נפלא, גם בדרך לאירועים בטבע. אל תפחדו להעיז ויותר מזה, הרי היתרון בנעילה של סניקרס זו העובדה כי הן נותנות לכל אחת להרגיש בנוח ובאמת, הקלישאה די נכונה. את הכי יפה כשנוח לך ואין טוב מאירוע בטבע כדי להדגיש את הנוחות בסגנון הלבוש שלך.

את לא צריכה להתאפר בכבדות

לא רק שאת לא צריכה להתאפשר במיוחד לכבוד האירוע, את יכולה אפילו ליהנות מהטרנד של השנים האחרונות ולהספק באיפור מינימלי, כזה שמדגיש את עור הפנים הטבעי. בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות מוציעות ליין איפור שאינו כולל מייקאפ. כלומר, את יכולה פשוט להשתמש בקונסילר לטיפול נקודתי, לשים קצת מסקרה, איזה אודם בגוון ניטרלי ואת כבר תיראי נפלא. אישה יפה היא אישה המרגישה בטוחה בעצמה, לכן, את ממש לא צריכה איזה איפור כבד בשביל להרגיש הכי יפה בעולם. סמכי עלינו בעניין הזה.

להוסיף איזה תכשיט מושלם וזה הכל

תכשיט יכול להיות שרשרת דקיקה וזה יכול להיות העגיל המדויק עבורך. אל תפחדי להוסיף איזו נגיעה של נצנוף מדויק כדי להשלים את המראה הכללי. אגב, אם את בוחרת לשים סניקרס עם פס כסוף או מוזהב, להוסיף תכשיט המתכתב עם הצבע הזה יכולה להיות בחירה מושלמת.

כל עוד את מרגישה בנוח, כולם ירגישו כך גם כן

כאמור, אישה יפה היא זו המרגישה בטוחה בעצמה ובפרטים אותם היא לובשת. עשי איזה ניסיון מול המראה בבית, נסי לדמיין את עצמך באירוע ואם את מרגישה בנוח, את בהחלט יכולה 'ללכת על זה'.

מאמרים נוספים בנושא
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!